Cisternová automobilová stříkačka Tatra 815 je velkokapacitní určená pro velkoobjemové hašení.
Cisternová automobilová stříkačka Tatra 815 je velkokapacitní určená pro velkoobjemové hašení.
Slouží k převozu až devíti hasičů k zásahu, k převozu přívěsu se člunem nebo materiálem. Může být využit také pro potřeby města nebo sboru.
Automobilový nosič kontejnerů Iveco slouží k převozu smykového nakladače, člunu a cateringového kontejneru.
Používá se pro odklid sněhu nebo odklidu materiálu při mimořádné události.
Motorový člun zvaný “Blesk” je malé plavidlo s motorem Mercury 40.
Menší “sestrou” Bleska je i Kačenka. Jedná se o rekreační plavidlo Bodensee 3,4.
Upravená kontejnerová nástavba uzpůsobená k přepravě a výdeji stravy a k odpočinku pro zasahující hasiče ve stanu.
Protipovodňový kontejner slouží k likvidaci následků velké vody. Je vybaven čerpadly, požárními hadicemi i savicemi.
VOLACÍ ZNAK = volací znak je identifikační kód pro danou techniku. Volací znaky se využívají v radioprovozu.
Jedná se o kočár vyrobený společností R. A. Smejkal. Klasická čtyřkolová stříkačka pro koňskou přípřež je vybavená benzinovým motorem.
Požární ruční károvou stříkačku vyrobil v roce 1922 A. Stárek. Stříkačka se sestává z čerpacího mechanismu, ocelové nádrže, podvozku a schránkou na nářadí.
Přenosnou motorovou stříkačku PS 3 vyrobila v roce 1963 Sigma Olomouc. Výkon čerpadla je 2900 litrů za minutu.
Tuto stříkačku vyrobila v roce 1948 firma Ing. V. I. Stratílek z Vysokého Mýta. Čerpadlo tvoří s motorem nedílný celek uložený na nosítkách s vysouvacími držaly. Stříkačka je smontována z těchto hlavních částí – motoru, čerpadla, a palivové nádrže. Stříkačku je možno dopravovat v jednonápravovém lehkém nebo těžkém přívěsu.
Foto ilustrační.
Pojízdná přenosná stříkačka PPS 12 je vyrobena v roce 1971 státní výrobnou autodílů Praha závod Holýšov. Pojízdná přenosná motorová stříkačka PPS 12 je určena požárním jednotkám všeho druhu pro místa s dostatečnými zdroji vody.
Tato stříkačka je vyrobena v roce 1927 v Táboře. K pohonu čerpadla je použit zážehový, karburátorový, čtyřdobý, vodou chlazený motor s rozvodem SV. Blok motoru je odlitek, a je ze šedé litiny. Písty motoru jsou z hliníkové slitiny se dvěma těsnícími kroužky a jedním stíracím.
Foto ilustrační.