Motor
K pohonu čerpadla je použit zážehový, karburátorový, čtyřdobý, vodou chlazený motor s rozvodem SV. 4 válce jsou po dvou v hlavě proti sobě, uspořádání tzv. boxer. Blok motoru je odlitek, a je ze šedé litiny. Písty motoru jsou z hliníkové slitiny se dvěma těsnícími kroužky a jedním stíracím. Mazání motoru je tlakové se zubovým olejovým čerpadlem. Chlazení motoru je přímé – chladící okruh tvoří čistič se sítkem napojený na tlakovou část skříně čerpadla, uzavírací třícestný kohout, spojovací potrubí a zpětné potrubí připojené na sací víko čerpadla. Pro přípravu spalovací směsi je použit spádový karburátor SOLEX 30 BFLH. Palivo je z nádrže dopravováno samospádem. Čistič vzduchu je s kovovou vložkou a tvoří zároveň tlumič sání. Zapalování magnetkou FF 4 Bosch se zapalovacími svíčkami norm. Bosch. Natáčení motoru pomocí roztáčecí kliky na straně čerpadla.
Čerpadlo
Čerpadlo je odstředivé, vyrobené převážně z bronzové slitiny s přímým náhonem od motoru. Těsnění hřídele čerpadla je z kroužků lojové šňůry s ucpávkovou hmotou. Na tělese čerpadla jsou dva vřetenové kohouty se zpětnou klapkou s pevnými spojkami. Na víku čerpadla je šroubení pro připojení savice. Pro odvodnění jsou v tělese čerpadla vypouštěcí kohouty, pro jeho nouzové zavodnění nálevka s uzávěrem.
Lamelová vývěva
Slouží k zaplavení čerpadla při čerpání z volného zdroje. Tvoří ji vlastní těleso vývěvy, lamely s kolem a spojovací potrubí. Vývěva je vodokružní s náplní vývěvového oleje (po každém použití vývěvy se vypustí voda z tělesa a nahradí se olejem.
Palivová nádrž
Je svařená ze třech plechových výlisků. Objem nádrže 15 litrů, objem vystačí cca na 1 hodinu provozu.