Podvozek s karoserií
Tvoří jej náprava z ocelových profilů s nezávisle odpérovanými koly na půleliptických perech. Tažnou ojí je centrální trubka jednoduché konstrukce na jednom konci připevněná k nápravě a na druhém konci s kovaným okem ø 40 mm. Náboje kol s valivými ložisky, disková kola s maticemi a krycí víčko. Kola nejsou opatřena brzdami. Na podvozku je upevněn rám a samonosná karosérie.
Motor
Výrobce motoru je národní podnik MAP, závod Vodňany. Motor je dvoudobý jednoválec s automatickou regulací otáček, výrobní číslo 72127, výkon motoru 5,5 k, počet otáček 3000 ot/min. Mazání mototru směsí benzím + olej pro dvoutaktní motory v poměru 40:1. Chlazení válce motoru pomocí vestavěného ventilátoru. Startování motoru kalounem na konci generátoru.
Generátor
Výrobce MEZ Brno. Jedná se o asynchronní třífázový střídavý generátor typ M6A 2.5 A. Provedení IP 12, tvar M 101 Z, výrobní číslo 377290, výkon efektivní 2,5 kW, výkon zdánlivý 2,7 kVA, doba chodu ∞ min, frekvence 50 Hz, cos φ 0,9, 3000 ot/min. Zapojení statoru do hvězdy, výstupní napětí 400 V 3,9 A, buzení 31 V 3,8 A. Izolace třídy E, hmotnost 92 kg, rok výroby 1967.